Aldığım ürünleri nasıl iade edebilirim?

• İade etmek istediğiniz ürünün kullanılmamış olması gerekmektedir.
1. Siparişinizi üye olarak yaptıysanız yesil.com.tr de yer alan "Hesabım" bölümünden “Siparişlerim'e“ gidin.
2. “Sipariş ” detaylarını görüntüleyin.
3. “Kolay iade” butonuna basın.
4. İade etmek istediğiniz yanındaki kutuyu işaretleyin ve iptal/iade nedenini seçin.
5. Kaydet dediğinizde iade talebiniz bize ulaşacaktır.
6. İade edilecek ürünler ile birlikte faturayı tek bir paket ile gönderiniz.
• Faturanız yok ise aşağıdaki bilgileri boş bir kağıda yazıp iade paketinin içine bırakıp iadenizi yapabilirsiniz.
o Ad Soyad:
o Sipariş No:
o İade Nedeni:
7. İade talebinize istinaden tarafınıza iletilecek olan iade kargo kodu ile paketi kargoya teslim ediniz. Firmamızdan size iletilen bilgiler ile teslim etmeniz yeterlidir. Farklı bir adres/ kod vermenize gerek yoktur.
• İade bilgisi e-posta olarak tarafınıza ulaşmadıysa; MNG Kargoya 920472226 cari kodunu belirterek karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.
• Geri gönderilen ürünlerde herhangi bir bilgi bulunmuyor ise sipariş bilginize ulaşamayız ve iade işleminizi yapamayız.
• Mağazalardan iade / değişim işlemi yapılmamaktadır.

İade/iptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

• İptal ettiğiniz bir siparişin ücret iade işlemleri 3 iş günü içerisinde tamamlanır.
• İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir: o Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir. Kullanılmış ürüne ücret iadesi yapılmamaktadır.
o Ürün iade şartlarına uygunsa en fazla 10 iş günü içerisinde iade süreci tamamlanır.
o Ürün iade şartlarına uygun değilse gönderici ile iletişim kurulur ve adresinize geri gönderilir
• Ayrıca iptal veya iadeniz tamamlanınca üyelik e-mailinize bir bilgilendirme mesajı gönderilir. Bu mesajı aldıysanız iade işleminiz bankanıza Yeşil Kundura tarafından yapılmış demektir. • "Hesabım" bölümünde yer alan “Siparişlerim“ sekmesinden sipariş durumunu kontrol edebilirsiniz.
• İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur.
• Yeşil Kundura taksitle yapılan alışverişlerin ücretini bankaya tek seferde öder. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder. Örnek: 3 taksitle aldıysanız 3 ayda iade tamamlanır.
• Kargo bedava kampanyası ile oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür ve kalan tutar iade edilir.

Kampanyalı ürün iptal/iade politikanız nedir?

• Kampanyalı siparişte iptal ya da iade gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz.
• İptal ya da iade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur. Ücret iadesi kampanyanın indirimi düşülerek yapılır.
• Kargo bedava kampanyası ile oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür ve kalan tutar iade edilir.

İade süresi ve koşulları

• İade süresi ürün size teslim olduktan sonra 14 gündür.
• İade talep edilen ürünlerin kullanılmadan gönderilmesi gerekmektedir.
• Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.

Siparişim ne zaman kargoya verilir?

• Siparişlerinizin kargoya verilme süresi 3-5 iş günüdür. Yaşanabilecek olağan üstü durum yada resmi tatillerde bu süre değişkenlik gösterebilir.

Siparişimin durumunu nasıl takip edebilirim?

• Siparişinizin durumunu Hesabım menüsünden Siparişlerim kısmından görüntüleyebilirsiniz. Veya Kargom nerede? Kısmından e-posta adresiniz ve sipariş numaranız ile sorgulayabilirsiniz.

Değişim yapabilir miyim?

• Satılan ürünlerin sınırlı sayıda stoğu olmasından dolayı değişim sürecimiz yoktur.Mağazalardan iade / değişim işlemi yapılmamaktadır.

Kargomun nerede olduğunu nasıl öğrenebilirim?

• Kargoya verilmiş siparişlerinizi Kargom nerede? Kısmından e-posta adresiniz ve sipariş numaranız ile sorgulayabilirsiniz.

Aldığım ürünleri nasıl iade edebilirim?

• İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları izleyin.

İndirim kuponuma nasıl ulaşabilirim?

• İndirim kuponları; üyeliğe özel kampanyalar için e-posta izinlerinizin açık olması yeterlidir.
-İndirimi uygulayacak kupon kodları üye olduktan hemen sonra e-posta olarak gönderilecektir.
-E-posta gelen kutusunda görünmüyor ise spam kutusuna düşmüş olabilir, kontrol ediniz. Bu alanda da bulunmuyor ise [email protected] adresine e-posta göndererek destek alabilirsiniz.

İndirim kupon kodunu nasıl kullanabilirim?

Kupon kodunuzu sepetinizde ilgili alana yazarak “kupon kodu uygula” dediğinizde indirimden faydalanabilirsiniz.

Siparişim hangi kargo ile gönderilecek?

Siparişler Mng kargo ile gönderilmektedir.

Kargo ücreti ne kadar?

700 TL ve üzeri tüm alışverişlerde, kargo ücreti alınmamaktadır. Belirtilen tutarın altında kalan alışverişlerde, 69,9 TL kargo ücreti alınmaktadır.

Kargom ne zaman teslim edilir?

Kargoya verilmiş siparişlerin teslimat süresi 2-7 iş günüdür. Bu süre bölgeye göre değişmektedir.

Kargomun nerede olduğunu nasıl öğrenebilirim?

Kargoya verilmiş siparişlerinizi Kargom nerede? Kısmından e-posta adresiniz ve sipariş numaranız ile sorgulayabilirsiniz.
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR